BİM’de Kirilan eşya kim oduyor?
Uyguladığımız “Koşulsuz İade Garantisi” politikasıyla müşterilerimizin çıkarlarını en üst düzeyde koruyoruz. Müşterilerimiz satın aldıkları ürünü fişi ve kredi kartı fişiyle birlikte hiçbir sebep göstermeden ve zaman kısıtlaması olmadan en yakın BİM mağazasına iade edebilirler.
Marketlerde kırılan ürünü kim öder?
Tüketiciler, mağazada yanlışlıkla kırdıkları ürünlerden sorumludur.
Müşteri zarar verdiği ürünü almak zorunda mı?
Satıcı, tüketicinin talebini yerine getirmek zorundadır. Ayrıca tüketiciler, 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümlerine göre ayıplı maldan kaynaklanan zararların tazminini de talep edebilirler.
A101 kırılan ürünü kim öder?
Ürününüzle ilgili bir rapor veya servis raporunuz varsa; iade formunu doldurmanız ve ürünü rapor/raporla birlikte şirketimize göndermeniz yeterlidir. Şirketimizin hasarlı ürünlerle ilgili işlem yapabilmesi için bir rapor veya servis raporunun tutulması gerekir. Bu işlemleri tamamlamak müşterilerimizin sorumluluğundadır.
BİM iade hakkı kaç gün?
BİM elektronik cihazlarda iade süresi: Elektronik cihazlarda iade süresi satın alma tarihinden itibaren 14 gündür. Ancak kutusu açılmış elektrikli cihazlar iade edilemez.
BİM ürünlerini nereye şikayet edebilirim?
BİM iletişim kanalları arasında; Örneğin, 0850 254 44 44 numaralı Bim Müşteri Hizmetleri’ni arayabilir veya iletişim formunu doldurabilirsiniz. Diğer Bim iletişim kanallarını görüntülemek için; Bim ile ilgili şikayet ve yorumlarınızı yazmak için buraya tıklayarak Şikayetvar’ı ziyaret edebilirsiniz.
Kırılan ürün garanti kapsamına girer mi?
Tüketicinin yanlış kullanımı sonucu hasar gören ürünler; derin çizikler, kesikler, yanıklar ve aşırı ısıdan kaynaklanan kararmalar, düşürülme sonucu kırılmalar, kimyasal maddelerden kaynaklanan renk değişimleri ve her türlü fiziksel hasarlar garanti kapsamı dışındadır.
Kargoda kırılan ürünü kim öder?
6102 sayılı TTK’nın 875. maddesine göre taşıyıcı, eşyanın taşınmak üzere teslim alındığı andan alıcıya teslimine kadar, eşyanın kaybolmasından, hasara uğramasından veya gecikmesinden doğan zararlardan sorumludur.
Ayıplı mal süresi ne kadar?
Konut veya tatil amaçlı gayrimenkullerde bu süre, gayrimenkulün teslim tarihinden itibaren beş yıldır. Kullanılmış ürünlerin satışı durumunda, kusurları bilinerek edinilen mallar hariç olmak üzere, satıcının mallardaki kusurlardan sorumluluğu bir yıldan az olamaz ve konut veya tatil amaçlı gayrimenkullerde ise üç yıldan az olamaz.
Alışverişte tüketici hakları nelerdir?
Yürürlükteki yasal hükümler ve düzenlemeler çerçevesinde, tüketicilerin çevrimiçi alışveriş yaparken diğerlerinin yanı sıra aşağıdaki hakları vardır: Cayma hakkı, malların teslimatını kontrol etme hakkı, iletişim bilgilerini talep etme hakkı. … Güvenli ödeme koşullarının garantisi … Tahkim kuruluna başvurma hakkı … İletişim ve müşteri hizmetleri hakkı22 Ara 2023
Tüketici hakları kaç kere aynı arıza?
Garantili bir cihazda aynı arıza üst üste iki kez veya farklı bir arıza üst üste dört kez meydana gelirse üretici ürünü ücretsiz olarak değiştirmekle yükümlüdür. Bu haklarınızı kaybetmek istemiyorsanız endüstriyel ürünlerinizi yetkili servis merkezlerine tamir ettirmeniz gerekir.
A101 fişsiz iade kabul ediyor mu?
A101 mağazalarından satın aldığınız ürünleri fiş veya fatura ibraz etmek koşuluyla hiçbir kısıtlama olmaksızın iade edebilirsiniz.
A101 iç çamaşırı iade edilir mi?
A101. Mağazalarımızdan satın alınan bir ürün, ambalajı açılmamış olması koşuluyla (ambalajı açılmamış olarak satılıyorsa kullanılmamış sayılır) 180 gün içinde mağaza kısıtlaması olmaksızın herhangi bir mağazamıza iade edilebilir.
A101’i nereye şikayet edebilirim?
Yetkili Kişi Adı: Yeni Mağazacılık A.Ş. Genel Merkez: Burhaniye Mah. Nagehan Caddesi No: 4 B/1 Üsküdar, İstanbul. Telefon: 0850 808 21 01. Faks: 0 (216) 630 11 10. Mail: .tr. Müşteri Hizmetleri: 0850 808 21 01. Mersis No: 0948042376200016. Kayıtlı Email Adresi: .tr.Daha Fazla Yazı…
BİM’e gelen ürünler orjinal mi?
Yukarıda anlatılan süreçten de anlaşılacağı üzere Cumhuriyet Savcılığı’nın kararıyla, BİM mağazalarında satışa sunulan ve tamamen iyi niyetli olarak satıştan çekilen ürünlerin orijinal olduğu ispatlanmıştır.
Bimde fişsiz değişim olur mu?
Makbuz olmadan işlem yapılmaz.
BİM iade parası ne zaman yatar?
BİM Kart’a İade BİM Kart’a iadeler 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.
BİM’den alınan televizyon iade edilir mi?
BİM müşterileri satın aldıkları ürünleri koşulsuz iade edebilirler.